SLA (Service Level Agreement) unmanaged servers:
In deze SLA staat omschreven wat u kunt verwachten m.b.t. het service- niveau van Mondial-IT.
- Bereikbaarheid Mondial-IT
- Mondial-IT is elke werkdag bereikbaar van 9:00 uur tot 23:00 uur voor uw technische vragen.
- Mondial-IT is 24/7 bereikbaar bij ernstige problemen of storingen, ook tijdens het weekend en feestdagen.
- Elke werkdag tussen 9:00 uur en 23:00 uur worden uw support tickets binnen maximaal 1 uur beantwoord.
- Support
- U kunt gratis gebruik maken van onze telefonische en ticket support voor vragen en advies.
- U kunt werkzaamheden door ons laten uitvoeren tegen een standaard uurtarief, bijvoorbeeld het installeren van extra software of het upgraden van software.
- Hardware problemen:
- Bij hardware problemen en uw server is niet bereikbaar zal CommerceXL.nl 24/7 x 365 dagen binnen kortst mogelijke periode deze oplossen of een alternatief bieden.
- Netwerk uptime garantie:
- Onze netwerk uptime garantie is 99.9%.
Wat valt niet onder de netwerk uptime garantie:
- Onderhoud aan het netwerk dat van te voren is aangekondigd
- Spoedonderhoud die ten goede komt aan de werking / beveiliging van de servers
- Hardwarematige storing
- Storingen door terroristische aanvallen
- Waterschade / Brandschade
- Storingen die door klant zelf worden veroorzaakt
- Aanvallen door hackers
- Backup
- Bij uw server krijgt u backupruimte ter beschikking, op deze backupruimte kunt u backups plaatsen van uw server.
- Het maken van backups kan via het DirectAdmin controlpanel gedaan worden
Via DirectAdmin kunt u automatische backups instellen zodat bijvoorbeeld elke nacht backups van uw server gemaakt worden, wij kunnen u daarbij gratis helpen.
- U bent zelf verantwoordelijk voor het maken van backups tenzij expliciet anders is afgesproken.