Je went er snel je aan dat een Webwinkel 24 uur per dag zichtbaar is. Technisch beheer verzorgt dat de Techniek elke dag in goede staat is.
Zodra uw webwinkel begint te lopen, is er ook doorlopend werk aan uw winkel. Om een goede snelheid van het laden van de pagina's te verkrijgen, dient de onderliggende database ingesteld te zijn op het aantal bezoekers dat uw winkel trekt. Terwijl u uw verkoop runt, ontstaan er doorlopend log-files. Tekstbestanden waar alle activiteiten van uw winkel in worden geregistreerd. Uw artikelfoto's komen in uw winkel meestel drie, vier of vijf keer voor. U ziet wel dezelfde foto maar elke andere afmeting is een andere foto gezien vanuit de techniek.
Het Mondial-IT Technisch Beheer zorgt er ook voor dat de techniek goed ingeregeld wordt en blijft. Het zorgt ervoor dat uw winkel actueel blijft met de technische software (o.s.) en de overbodige zaken opgeruimd worden. De hostingpartijen brengen net als op uw laptop of pc updates uit, ook uw betaalsystemen als Ogone etc. blijven met nieuwere versies komen. Technisch beheer zorgt ervoor dat uw winkel probleemloos blijft werken.
Helpdesk
Met de Helpdesk is het makkelijk even een vraag te kunnen stellen over "hoe iets werkt", even mee laten kijken met hoe u uw artikelen of pagina's wijzigt of een snelle check op de juiste (SEO) schrijfwijze van uw artikelen te doen. De Mondial-IT Helpdesk lost ook de incidenten op die kunnen ontstaan door technische storingen, kwaadwilligen of het "verkeerde gebruik" van uw online winkel. U heeft altijd de ondersteuning die u nodig heeft dicht bij de hand.
Bij problemen zoals hackers en virussen is de helpdesk onmisbaar, Mondial-IT zorgt meestal binnen 24 uur voor een oplossing. Bij een calamiteit zijn we binnen 3 uur aan de slag.
De helpdesk en incidentenafhandeling is beschikbaar als abonnement en als nacalculatie per uur.